Klantenservice regelen
Ontvang jij veel vragen van klanten? Gaat het ten koste van jouw eigen werkzaamheden? Dan is het tijd om jouw klantenservice uit te gaan besteden. Laat de vragen van jouw klanten automatisch doorgestuurd worden naar mij.
Voordelen uitbesteden klantenservice:
- Tevreden klantenĀ
- Tijdsbesparing
- Service up-to-dateĀ
- Meer orders
- Tijdige betalingen
Het uitbesteden van je klantenservice biedt veel voordelen. Wellicht heb je zelf te weinig tijd om je klanten snel van dienst te zijn. Wanneer je dit uit handen geeft ben je ervan verzekerd dat je klanten snel een reactie krijgen op hun vragen en/of klachten. Op deze manier ben je de klanten snel van dienst zodat je die ene order binnenhaalt of die betaling van de nog openstaande factuur sneller binnen hebt op je rekening.
Werkwijze klantenservice uitbesteden
De werkwijze van het uitbesteden van de service aan je klanten zullen we uiteraard in een voorbereidend gesprek samen bespreken. Zo weet ik wat je graag uit handen wilt geven en weet jij wat ik voor je kan doen.
Op deze manier is jouw klantenservice up-to-date en heb je er zelf geen omkijken naar. De zaken worden goed geregeld en vragen en/of klachten snel afgehandeld. Dit levert jou tijd op om bezig te zijn met de werkzaamheden om jouw onderneming te runnen.
E-mails van klanten die binnenkomen op jouw e-mail kun je automatisch aan me door laten sturen. Met de diverse informatie die ik van jou heb gekregen of eventueel in het systeem kan in zien kan ik je klanten goed van dienst zijn.
Wat kan ik voor je betekenen?
Heb je interesse in een vrijblijvend gesprek over het uit handen geven van je klantenservice aan mij? Neem dan contact met me op en we gaan samen kijken wat ik voor je kan betekenen.